lauantai 29. syyskuuta 2012

Tilannepäivitys Oulusta

Mä kuolen tänne. Johtuen siitä, että siitä on aika sairaan kauan, kun olen asunut yksin ja en muistanutkaan, miten tylsää se voi olla. Hankin jonkun hamsterin kohta mun seuraksi. Paitsi että ne häkit haisee. En hankikaan. Dr. Housekin jätti mut aivan liian aikaisin ja seitsemäs tuotantokausi maksaa 35 euroa, mikä on mun mielestä riistoa.

Tylsyyksissäni lähetin vähän vitsillä työhakemuksen yhteen työpaikkaan ja sitten siinä jotenkin kävi niin, että mä sain sen paikan. Ja nyt mulla on sitten taas osa-aikatöitä. Kauanpa osasin olla ilman! Mutta oikeesti tosi kiva. Siellä ollaan tosi joustavia mun työtuntien kanssa, joten en ehkä ole niin kusessa kuin yleensä duunin ja yliopiston yhdistämisen kanssa. Työmatkaan meni kävellen 10 minuuttia ja sopivasti yliopisto on tossa meiän kämpän ja työpaikan välillä. Tiistaina menen allekirjottamaan sopparia ja salassapitosopimusta (uuu!). Sitten sekoilen sen pari päivää ja LAUANTAINA MADRIDIIN!

Ei kommentteja: