sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Kävin Espanjassa ja nyt olen kotona




















Aivan mahtava reissu oli! Tuolla oli joka päivä yli 25 astetta lämmintä. Nyt siellä on enää pari astetta, että mun ajotus oli melko täydellinen. :D

Sen jälkeen oonkin ollu mun uudessa työpaikassa ja tehny kouluhommia vaihtelevalla (lue huonolla) motivaatiolla. Mutta nyt alkaa taas vähän mielenkiintosempia kursseja, että jos motivaatiokin nousisi. :)

Täällä ei kamalasti tapahdu mitään. Olen liikaa yksin tylsyyksissäni. Onneksi siihen tulee muutos, kun ens viikonloppuna Laetitia, se mun Caenin kaveri, joka opiskelee suomea nyt Tampereella, tulee käymään ja sitä seuraavana viikonloppuna tulee Iitu ja Annukka. Jee, vihdoin jotain sutinaa!

Yritän nyt kirjottaa taas vähän ahkerammin. Mä en vaan vieläkään oo jaksanu tehdä sille mun ulkoselle kovalevylle mitään ja ahistaa ladata noita mun jättikuvia tähän Mäkille. Pitäs ehkä skarpata sen suhteen, että vihdoin saisin sen toimimaan taas.

Olipas mitätön teksti. Ehkä jo huomenna jotain järkevämpää.

Ei kommentteja: